2024 márciusától már lehetőség van hajószállító trélert is bérelni nálunk. További információkat megtaláljátok a "Dokumentumok" fül alatt.
Ez, egy új, 3500 kg össztömegű, kéttengelyes ráfutófékes (nettó: 2890 kg-ig) terhelhető, utánfutó.
Max. hajó méret 28 láb azaz 8,5 m hosszig ajánlott.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2024-tól már hajó alkatrészek beszerzésével is foglalkozunk, ez lehet kp motor vagy csak alkatrészek, tartozékok.
----------------------------------------------------------------------------------------
2023-tól az újdonságokat megtaláljatok a Facebookom vagy a TikTok-on
----------------------------------------------------------------------------------------
Beetle programozás.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Egy újabb diagnosztikai fejegység beszerzése is megtörtént.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2021-től nálam szervizelt MERCEDES járművek nem veszítik el a gyári garanciát.
Az elvégzet munkát bejegyzem a digitális szervizkönyvbe és így világszerte elfogadják.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bejelentkezett egy új ügyfél hozzám, hogy az szerelője nem tudja megállapítani, hogy pontosan mi a hibája az autónak.
Több helyen is diagnosztizálták, mindenhol más hibát jelöltek meg:
1) Elkopott a nagynyomású pumpa, ki kell cserélni.
2) Injektor hiba.
3) Részecskeszűrőt ki kell írni.
A megoldás a képen látható.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2021-ben is szeretettel várom új, és meglévő ügyfeleimet minőségi termékekkel.
Műhely betekintés:
Már bankkártyás fizetés is elérhető nálunk.
Megkaptam a DAIMLER-tól az egyedi azonosítót. Igy már a Mercedes is felkerült a palettára.
Daimler Org-Id: 10000032YA
2020-ban a Golf 8-nál egy új, úgynevezett SFD technológiát vezet be a VAG-csoport, vége az öt jegyű pin kódnak!
El lehet felejteni az otthoni kódolást, alapbeállítást....
Előnye: Tisztul a szakma.
2020-03 Tesla Diagnosztika hamarosan Budakalászón.
Tesla diagnosztika hamarosan Budakalászon is.
Fejlesztések nem maradnak el, így a közel jövőben már a TESLA-val is online kapcsolatot létesíthetünk itt a Hi-Tech Tuning Kft.-nél.
Adapterek úton vannak az USA-ból.
Tudtátok azt, hogy ha csápos emelőn megemeljük, ahhoz egy speciális adaptert kell behelyezni, hogy ne sérüljön meg az akkumulátor, (az is úton van).
2020-as fejlesztések eredményeként büszkén jelentem be, hogy a Porsche Hungariától megkaptuk az egyedi partner számunkat. Így regisztrált autójavítók lettünk a VW, AUDI, SKODA, SEAT és LAMBORGHINI márkákban. A javítások így a digitális szervizkönyvbe is bejegyzésre kerülnek.
Az elvégzet munka után az autó nem veszíti el a gyári garanciáját.
2020-tól Mercedes Benz márkát is javítom.
2020 Januárjában megérkezett egy új programozó eszköz PCM Flash a chiptuning részére.
2019-es fejlesztések eredményeként elérhető nálunk az online szoftvert frissítés lehetősége a Ford személy- és kisteher járműveken is. Így a jármű naprakész szoftverrel üzemel és ezáltal üzembiztosabbá válik.
2.0 CR TDI 2015 Touran 140hp 345nm- ból 168hp és 410nm.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Benzinmotor Részecskeszűrőt alkalmaz a Volkswagen-csoport.
PPF (Petrol Partic Filter)
Véget ért a teszt időszak és pozitívan záródott. (Elmondásuk alapján)
Teszt időszak alatt ezt a technológiát csak a 1.4 TSI Tiguan és A5 2.0 TFSI be építették.
A gyártó által, akár 90 százalékkal is mérsékelhető a közvetlen befecskendezésű Otto-motorok koromrészecske kibocsátása.
Így megfelel az Euro 6 besorolásnak és megkezdődik a sorozatgyártás.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A DPF (Diesel Partic Filter)= Részecskeszűrő meghibásodásának leggyakoribb oka a felhasználói hiba.
Mi a DPF?
Diesel részecskeszűrő a kipufogórendszerbe épített eszköz, amelyet úgy terveztek, hogy csökkentse vagy megfogja a dízelmotor kipufogógázából származó kormot. Mint minden szűrőnek hatékonynak kell lennie, hogy a kipufogógázok szabadon áramolhassanak a motor maximális teljesítményének érdekében.
A szűrő telítettségét a motorvezérlő figyeli és tisztításához regenerálási programot indít. A tisztítási folyamat lehet aktív vagy passzív.
Aktív:
A szűrőt a motorvezérlő felügyeli, és 45-50% -kal megnöveli befecskendezés időtartamát és időzítését.
Így az eredmény: felemelkedik a kipufogó hőmérséklete 600-800 C-ra, amely viszont leégeti a koromrészecskéket a szűrőről.
Részecskeszűrő tisztítási folyamata (regenerálás) kb 400-600km-ként történik.
Passzív:
Ha a járművet az autópályán vagy nagy fordulatszámon használják, akkor a kipufogó olyan magas hőmérsékletet ér el
(maximum 600 C), amely automatikusan égeti le a koromrészecskéket. Ez nem ér fel egy aktív regenerálással.
Mit értek felhasználói hibán?
A folyamat elindításának vannak feltételei. Megfelelő mennyiségű üzemanyag, motor üzemi hőmérséklet, szívórendszerben ne legyen tárolt hiba (ne világítson a motor diagnosztikai lámpa).
Az aktív regenerálási fázis alatt megemelkedik a fogyasztás 18-34 l-re. Ennek hatásaként negyed tank üzemanyag felett indul el az aktív regenerálás.
1: Ha nincs megfelelő üzemanyag mennyiség az aktív regenerálás nem indul el a szűrő rövid időn belül eltömődik, és a jármű vész üzembe kerül. (Ha alacsony üzemanyag szinttel használják a járművet garantált a részecskeszűrő hiba.)
2: Ha a járművünk nem éri el az üzemi hőmérsékletet (lehet a rövid távok miatt, vagy műszaki hiba miatt (termosztát hiba) akkor sem indítja el a regenerálást.
3: Világít a motor hiba jelzés, de nem észlelünk hibát a járművünkön 90%-ban biztos hogy, a tisztítási funkció nem fog megvalósulni.
4: Az aktív regenerálási fázist többször is megszakítjuk (ha leállítjuk az autót) kb 7-10 alkalom után az autó vész üzembe kerül.
Honnan lehet tudni hogy mikor regenerál az autó?
Ennek az a jele hogy az alapjárati fordulatszám megemelkedik (CR TDI-ről beszélünk)kb 1000/Rpm és a ventilátorok a maximális sebességen működnek. Ilyenkor nem javasolt leállítani az autót. Az aktív regenerálásnak ideje max 10 perc de ez függ a szűrő telítettségétől.
Megjegyzés:Hosszabb autópálya használat után, letérve az autópályáról, nagyon gyakran elindul az aktív regenerálás.
Ezen kívül vannak még más hiba források is amik miatt nem indul el a tisztítási folyamat, de az már nem felhasználói, hanem műszaki eredetű hiba. Megállapításához szakember kell.
Ha szeretnél ilyen jellegű információkat időnként megtudni akkor csatlakozz a Facebook-on.