2024 márciusától már lehetőség van hajószállító trélert is bérelni nálunk. További információkat megtaláljátok a "Dokumentumok" fül alatt.

Ez, egy új, 3500 kg össztömegű, kéttengelyes ráfutófékes (nettó: 2890 kg-ig) terhelhető, utánfutó.

Max. hajó méret 28 láb azaz 8,5 m hosszig ajánlott.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2024-tól már hajó alkatrészek beszerzésével is foglalkozunk, ez lehet kp motor vagy csak alkatrészek, tartozékok.

----------------------------------------------------------------------------------------

2023-tól az újdonságokat megtaláljatok a Facebookom vagy a TikTok-on

----------------------------------------------------------------------------------------

Beetle programozás.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Egy újabb diagnosztikai fejegység beszerzése is megtörtént.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-től nálam szervizelt MERCEDES járművek nem veszítik el a gyári garanciát.

Az elvégzet munkát bejegyzem a digitális szervizkönyvbe és így világszerte elfogadják.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bejelentkezett egy új ügyfél hozzám, hogy az szerelője nem tudja megállapítani, hogy pontosan mi a hibája az autónak.

Több helyen is diagnosztizálták, mindenhol más hibát jelöltek meg:

1) Elkopott a nagynyomású pumpa, ki kell cserélni.

2) Injektor hiba.

3) Részecskeszűrőt ki kell írni.

A megoldás a képen látható.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-ben is szeretettel várom új, és meglévő ügyfeleimet minőségi termékekkel.

Műhely betekintés:

Már bankkártyás fizetés is elérhető nálunk.

 

Megkaptam a DAIMLER-tól az egyedi azonosítót. Igy már a Mercedes is felkerült a palettára. 

Daimler Org-Id: 10000032YA

 

 

2020-ban a Golf 8-nál egy új, úgynevezett SFD technológiát vezet be a VAG-csoport, vége az öt jegyű pin kódnak!
El lehet felejteni az otthoni kódolást, alapbeállítást.... 

Előnye: Tisztul a szakma.

2020-03 Tesla Diagnosztika hamarosan Budakalászón.

Tesla diagnosztika hamarosan Budakalászon is.

Fejlesztések nem maradnak el, így a közel jövőben már a TESLA-val is online kapcsolatot létesíthetünk itt a Hi-Tech Tuning Kft.-nél.

Adapterek úton vannak az USA-ból.

Tudtátok azt, hogy ha csápos emelőn megemeljük, ahhoz egy speciális adaptert kell behelyezni, hogy ne sérüljön meg az akkumulátor, (az is úton van).

 

 

 

2020-as fejlesztések eredményeként büszkén jelentem be, hogy a Porsche Hungariától megkaptuk az egyedi partner számunkat. Így regisztrált autójavítók lettünk a VW, AUDI, SKODA, SEAT és LAMBORGHINI márkákban. A javítások így a digitális szervizkönyvbe is bejegyzésre kerülnek. 

Az elvégzet munka után az autó nem veszíti el a gyári garanciáját.

2020-tól Mercedes Benz márkát is javítom.

2020 Januárjában megérkezett egy új programozó eszköz PCM Flash a chiptuning részére.

2019-es fejlesztések eredményeként elérhető nálunk az online szoftvert frissítés lehetősége a Ford személy- és  kisteher járműveken is. Így a jármű naprakész szoftverrel üzemel és ezáltal üzembiztosabbá válik.

                   

 

 

 

2.0 CR TDI 2015 Touran 140hp 345nm- ból 168hp és 410nm.

Így készült

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Benzinmotor Részecskeszűrőt alkalmaz a Volkswagen-csoport.

PPF (Petrol Partic Filter)

Petrol Partic Filter

Véget ért a teszt időszak és pozitívan záródott. (Elmondásuk alapján)

Teszt időszak alatt ezt a technológiát csak a 1.4 TSI Tiguan és A5 2.0 TFSI be építették.

A gyártó által, akár 90 százalékkal is mérsékelhető a közvetlen befecskendezésű Otto-motorok koromrészecske kibocsátása.

Így megfelel az Euro 6 besorolásnak és megkezdődik a sorozatgyártás.

Letöltés. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SCR-DPF Működése elve.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                DPF

A DPF (Diesel Partic Filter)= Részecskeszűrő meghibásodásának leggyakoribb oka a felhasználói hiba.

Mi a DPF?

Diesel részecskeszűrő a kipufogórendszerbe épített eszköz, amelyet úgy terveztek, hogy csökkentse vagy megfogja a dízelmotor kipufogógázából származó kormot. Mint minden szűrőnek hatékonynak kell lennie, hogy a kipufogógázok szabadon áramolhassanak a motor maximális teljesítményének érdekében.
A szűrő telítettségét a motorvezérlő figyeli és tisztításához regenerálási programot indít. A tisztítási folyamat lehet aktív vagy passzív.

Aktív:

A szűrőt a motorvezérlő felügyeli, és 45-50% -kal megnöveli befecskendezés időtartamát és időzítését.
Így az eredmény: felemelkedik a kipufogó hőmérséklete 600-800 C-ra, amely viszont leégeti a koromrészecskéket a szűrőről.
Részecskeszűrő tisztítási folyamata (regenerálás) kb 400-600km-ként történik.

Passzív:

Ha a járművet az autópályán vagy nagy fordulatszámon használják, akkor a kipufogó olyan magas hőmérsékletet ér el

(maximum 600 C), amely automatikusan égeti le a koromrészecskéket. Ez nem ér fel egy aktív regenerálással.

Mit értek felhasználói hibán?

A folyamat elindításának vannak feltételei. Megfelelő mennyiségű üzemanyag, motor üzemi hőmérséklet, szívórendszerben ne legyen tárolt hiba (ne világítson a motor diagnosztikai lámpa).
Az aktív regenerálási fázis alatt megemelkedik a fogyasztás 18-34 l-re. Ennek hatásaként negyed tank üzemanyag felett indul el az aktív regenerálás.

1: Ha nincs megfelelő üzemanyag mennyiség az aktív regenerálás nem indul el a szűrő rövid időn belül eltömődik, és a jármű vész üzembe kerül. (Ha alacsony üzemanyag szinttel használják a járművet garantált a részecskeszűrő hiba.)

2: Ha a járművünk nem éri el az üzemi hőmérsékletet (lehet a rövid távok miatt, vagy műszaki hiba miatt (termosztát hiba) akkor sem indítja el a regenerálást.

3: Világít a motor hiba jelzés, de nem észlelünk hibát a járművünkön 90%-ban biztos hogy, a tisztítási funkció nem fog megvalósulni.

4: Az aktív regenerálási fázist többször is megszakítjuk (ha leállítjuk az autót) kb 7-10 alkalom után az autó vész üzembe kerül.
Honnan lehet tudni hogy mikor regenerál az autó?
Ennek az a jele hogy az alapjárati fordulatszám megemelkedik (CR TDI-ről beszélünk)kb 1000/Rpm és a ventilátorok a maximális sebességen működnek. Ilyenkor nem javasolt leállítani az autót. Az aktív regenerálásnak ideje max 10 perc de ez függ a szűrő telítettségétől.

Megjegyzés:Hosszabb autópálya használat után, letérve az autópályáról, nagyon gyakran elindul az aktív regenerálás.

Ezen kívül vannak még más hiba források is amik miatt nem indul el a tisztítási folyamat, de az már nem felhasználói, hanem műszaki eredetű hiba. Megállapításához szakember kell.

Ha szeretnél ilyen jellegű információkat időnként megtudni akkor csatlakozz a Facebook-on.

Cookie

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába.