Tisztelt Ügyfeleim!
Ezúton szeretném tájékoztatni Önöket, hogy 2024. december 20-án zárjuk az idei évet. A zavartalan működés érdekében fontos, hogy időben gondoskodjunk a szükséges alkatrészek beszerzéséről.
Tapasztalataink szerint már december 10. körül ellátási problémák jelentkezhetnek, mivel sok cég ilyenkor leltárt végez. Ezért, ha bármilyen javítást terveznek, kérem, hogy az alkatrészeket előre rendeljék meg.
Ezt javaslom a gördülékenyebb munkavégzés érdekében.
Üdvözlettel:
Ilku József
2024 márciusától már lehetőség van hajószállító trélert is bérelni nálunk. További információkat megtaláljátok a "Dokumentumok" fül alatt.
Ez, egy új, 3500 kg össztömegű, kéttengelyes ráfutófékes (nettó: 2890 kg-ig) terhelhető, utánfutó.
Max. hajó méret 28 láb azaz 8,5 m hosszig ajánlott.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2024-tól már hajó alkatrészek beszerzésével is foglalkozunk, ez lehet kp motor vagy csak alkatrészek, tartozékok.
----------------------------------------------------------------------------------------
2023-tól az újdonságokat megtaláljatok a Facebookom vagy a TikTok-on
----------------------------------------------------------------------------------------
Beetle programozás.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Egy újabb diagnosztikai fejegység beszerzése is megtörtént.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2021-től nálam szervizelt MERCEDES járművek nem veszítik el a gyári garanciát.
Az elvégzet munkát bejegyzem a digitális szervizkönyvbe és így világszerte elfogadják.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bejelentkezett egy új ügyfél hozzám, hogy az szerelője nem tudja megállapítani, hogy pontosan mi a hibája az autónak.
Több helyen is diagnosztizálták, mindenhol más hibát jelöltek meg:
1) Elkopott a nagynyomású pumpa, ki kell cserélni.
2) Injektor hiba.
3) Részecskeszűrőt ki kell írni.
A megoldás a képen látható.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2021-ben is szeretettel várom új, és meglévő ügyfeleimet minőségi termékekkel.
Műhely betekintés:
Már bankkártyás fizetés is elérhető nálunk.
Megkaptam a DAIMLER-tól az egyedi azonosítót. Igy már a Mercedes is felkerült a palettára.
Daimler Org-Id: 10000032YA
2020-ban a Golf 8-nál egy új, úgynevezett SFD technológiát vezet be a VAG-csoport, vége az öt jegyű pin kódnak!
El lehet felejteni az otthoni kódolást, alapbeállítást....
Előnye: Tisztul a szakma.
2020-03 Tesla Diagnosztika hamarosan Budakalászón.
Tesla diagnosztika hamarosan Budakalászon is.
Fejlesztések nem maradnak el, így a közel jövőben már a TESLA-val is online kapcsolatot létesíthetünk itt a Hi-Tech Tuning Kft.-nél.
Adapterek úton vannak az USA-ból.
Tudtátok azt, hogy ha csápos emelőn megemeljük, ahhoz egy speciális adaptert kell behelyezni, hogy ne sérüljön meg az akkumulátor, (az is úton van).
2020-as fejlesztések eredményeként büszkén jelentem be, hogy a Porsche Hungariától megkaptuk az egyedi partner számunkat. Így regisztrált autójavítók lettünk a VW, AUDI, SKODA, SEAT és LAMBORGHINI márkákban. A javítások így a digitális szervizkönyvbe is bejegyzésre kerülnek.
Az elvégzet munka után az autó nem veszíti el a gyári garanciáját.
2020-tól Mercedes Benz márkát is javítom.
2020 Januárjában megérkezett egy új programozó eszköz PCM Flash a chiptuning részére.
2019-es fejlesztések eredményeként elérhető nálunk az online szoftvert frissítés lehetősége a Ford személy- és kisteher járműveken is. Így a jármű naprakész szoftverrel üzemel és ezáltal üzembiztosabbá válik.
2.0 CR TDI 2015 Touran 140hp 345nm- ból 168hp és 410nm.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Benzinmotor Részecskeszűrőt alkalmaz a Volkswagen-csoport.
PPF (Petrol Partic Filter)
Véget ért a teszt időszak és pozitívan záródott. (Elmondásuk alapján)
Teszt időszak alatt ezt a technológiát csak a 1.4 TSI Tiguan és A5 2.0 TFSI be építették.
A gyártó által, akár 90 százalékkal is mérsékelhető a közvetlen befecskendezésű Otto-motorok koromrészecske kibocsátása.
Így megfelel az Euro 6 besorolásnak és megkezdődik a sorozatgyártás.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A DPF (Diesel Partic Filter)= Részecskeszűrő meghibásodásának leggyakoribb oka a felhasználói hiba.
Mi a DPF?
Diesel részecskeszűrő a kipufogórendszerbe épített eszköz, amelyet úgy terveztek, hogy csökkentse vagy megfogja a dízelmotor kipufogógázából származó kormot. Mint minden szűrőnek hatékonynak kell lennie, hogy a kipufogógázok szabadon áramolhassanak a motor maximális teljesítményének érdekében.
A szűrő telítettségét a motorvezérlő figyeli és tisztításához regenerálási programot indít. A tisztítási folyamat lehet aktív vagy passzív.
Aktív:
A szűrőt a motorvezérlő felügyeli, és 45-50% -kal megnöveli befecskendezés időtartamát és időzítését.
Így az eredmény: felemelkedik a kipufogó hőmérséklete 600-800 C-ra, amely viszont leégeti a koromrészecskéket a szűrőről.
Részecskeszűrő tisztítási folyamata (regenerálás) kb 400-600km-ként történik.
Passzív:
Ha a járművet az autópályán vagy nagy fordulatszámon használják, akkor a kipufogó olyan magas hőmérsékletet ér el
(maximum 600 C), amely automatikusan égeti le a koromrészecskéket. Ez nem ér fel egy aktív regenerálással.
Mit értek felhasználói hibán?
A folyamat elindításának vannak feltételei. Megfelelő mennyiségű üzemanyag, motor üzemi hőmérséklet, szívórendszerben ne legyen tárolt hiba (ne világítson a motor diagnosztikai lámpa).
Az aktív regenerálási fázis alatt megemelkedik a fogyasztás 18-34 l-re. Ennek hatásaként negyed tank üzemanyag felett indul el az aktív regenerálás.
1: Ha nincs megfelelő üzemanyag mennyiség az aktív regenerálás nem indul el a szűrő rövid időn belül eltömődik, és a jármű vész üzembe kerül. (Ha alacsony üzemanyag szinttel használják a járművet garantált a részecskeszűrő hiba.)
2: Ha a járművünk nem éri el az üzemi hőmérsékletet (lehet a rövid távok miatt, vagy műszaki hiba miatt (termosztát hiba) akkor sem indítja el a regenerálást.
3: Világít a motor hiba jelzés, de nem észlelünk hibát a járművünkön 90%-ban biztos hogy, a tisztítási funkció nem fog megvalósulni.
4: Az aktív regenerálási fázist többször is megszakítjuk (ha leállítjuk az autót) kb 7-10 alkalom után az autó vész üzembe kerül.
Honnan lehet tudni hogy mikor regenerál az autó?
Ennek az a jele hogy az alapjárati fordulatszám megemelkedik (CR TDI-ről beszélünk)kb 1000/Rpm és a ventilátorok a maximális sebességen működnek. Ilyenkor nem javasolt leállítani az autót. Az aktív regenerálásnak ideje max 10 perc de ez függ a szűrő telítettségétől.
Megjegyzés:Hosszabb autópálya használat után, letérve az autópályáról, nagyon gyakran elindul az aktív regenerálás.
Ezen kívül vannak még más hiba források is amik miatt nem indul el a tisztítási folyamat, de az már nem felhasználói, hanem műszaki eredetű hiba. Megállapításához szakember kell.
Ha szeretnél ilyen jellegű információkat időnként megtudni akkor csatlakozz a Facebook-on.